måndag 20 juni 2016

Tråkigt väder....

Usch och fy vilket tråkigt väder vi har just nu. Det är inte sol, men det är inte heller regn. Det är något mitt emellan väder. Men imorgon kommer nog regnet och imorgon får vi förhoppningsvis en ny liten familjemedlem. Vi får se men jag hoppas verkligen att vi får hem henne. 

Eftersom vädret inte har varit så kul dom senaste dagarna har jag faktiskt gjort absolut INGET! Jag har bara varit. Borde kanske ha klippt gräset, städat och gjort hundra andra saker men jag har verkligen inte haft lust eller ork! Gräset är alldeles för långt men lusten och orken finns inte där!!

 Så idag tog jag med mig barnen till Lager 157 och vi shoppade loss riktigt ordentligt. F fick två par jeans och några tröjor och andra bra och ha saker. Tyvärr hittade vi inte lika mycket till E men jag hittade lite saker som jag behövde och även lite saker till J. Det finns verkligen kläder till hela familjen på Lager 157. Så vi är nöjda och glada nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar