lördag 4 juni 2016

SKÄRPNING!!

Jag vet att jag har sagt det innan, men nu menar jag det verkligen! Jag ska skärpa mig och vara mer aktiv här inne =) Nåja, det var en evighet sen jag skrev, men allt och inget har hänt. Tyvärr har jag inte varit så duktig som jag varit tidigare med att baka då jag inte haft tid. Men nu när det snart är sommarlov och lite semester ska jag försöka fylla min frys med kakor som vi kan ha till stranden.

Här om dagen var jag också hos en kompis och fotade hennes fina hästar, vilket gjorde att jag ganska snabbt insåg hur mycket jag saknat att fota och kom ganska snabbt på att jag även saknade denna lilla blogg. Så jag hoppas verkligen inte att ni har slutat kika in här....Så nu kommer vi ses massor framöver och jag kommer även att ha massa roliga recept och annat som händer i mitt liv här inne så vi ses =)


 
Kram från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar