torsdag 23 juni 2016

Tårtor i stora lass...

Nu känns det som det enda jag gör är att baka eller äta tårtor! Förra helgen då J fyllde år hade jag tänkt göra en tårta men orkade inte riktigt. Jobb och annat kom ivägen... Sen på torsdagen förra veckan åt jag en smaskig chokladtårta då vi var på 8-års kalas. Igår bakade jag en tårta till fotbollsavslutningen för E och idag förberedde jag midsommartårtan. Tyvärr blev varken tårtan igår eller midsommartårtan bra. Tårtan igår blev till alldeles för snabbt. Den skulle behövt vila och bli riktigt kall innan den serverades eller iallafall gjordes iordning. Tårtan till imorgon blev nog bara för mycket. Vet inte vad som hände. Men helt plötsligt hade jag massa olika lager och massa fyllning....så tyvärr tror jag att den bara blir för mycket. Trots detta så hoppas jag att någon ändå äter den ;) 


Mobilbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar