tisdag 14 juni 2016

ÄNTLIGEN!!!

Nu har äntligen båda barnen gått på sommarlov. Idag var det avslutning för F i Parkhallen, ingen speciellt trevlig lokal, men så är det. Man kan inte få allt. Eftersom F slutade 6:an innebar det även betyg. F lyckades få rätt så bra betyg, höjde sig i samtliga NO-ämnen och fick som sämst ett C, så hon borde vara nöjd. Det enda jag kan tycka är väl att om hon lade ner lite mer tid och energi på skolan skulle hennes betyg bli ännu bättre, men man kan inte kräva allt. Så länge hon inte fick kunderkänt i något ämne så är jag nöjd.

 
Jag måste faktiskt säga att jag har svårt att förstå att min lilla tjej har blivit en stor tjej som snart ska börja högstadiet. Det var inte längesen hon skulle ha sin första skolavslutning i kyrkan. Nåja, tiden går alldeles för fort tyvärr. Nu har jag inga små barn längre utan snart en tonåring och en kille på mellanstadiet.....
 
 
 
Kram från mig...
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar