söndag 5 juni 2016

Härlig sommar

God morgon 
Ytterligare en härlig sommardag! Detta innebär frukost på altanen, tyvärr inte hembakat bröd men J har hittat ett favorit bröd i en affär som faktiskt är riktigt gott så nu äter vi det på helgerna. Ska försöka hinna sätta en surdeg idag så vi kan få lite goda surdegsfrallor i sommar och sen ska jag försöka baka lite morotsbröd eller annat så barnen har något att äta till frukost. Tyvärr har jag helt prioriterat bort detta, alltså bakandet, då jag inte hunnit men nu måste jag börja prioritera det igen för jag älskar ju faktiskt att baka :)
Nåja idag är det tyvärr jobb som gäller, eller rättade sagt hela helgen till måndag kl 17. Så att umgås med familjen får vänta lite..... Men snart är det sommarlov och då blir det mycket mys med barnen. Älskar verkligen sommarloven!


Denna härliga utsikt har jag varje sommar efter att dom slagit gräset på ängen :) det är en fördel att bo på landet

Kram från mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar