torsdag 1 oktober 2015

Undrar om man kan dra ett sträck över dagar som inte blev som man hoppades på? Denna dag är en sådan dag! Dagen började bra men blev bara värre och värre. Vid lunch fick jag ett telefonsamtal från Fs lärare och att det var ytterst viktigt att vi kom på möte, redan vid 14-tiden. Detta resulterade i att kakan jag hade tänkt att baka till föräldramötet på kvällen för E behövds bakas. Så sagt och gjort slängde jag in en kaka i ugnen som blev helt misslyckad så den gick ju inte att bjuda på insåg jag ganska snabbt även om jag försökte rädda den. Sen var det möte och sen rullade det bara på. Inget positivt alls från denna dagen. Men en snabb fika hann vi med. Tyvärr såg kakan godare ut än vad den var så dom kalorierna jag fick i mig där hade kunnat kvitta. Men ibland känns det skönt att tröst äta lite oavsett om det är gott eller inte. Nu hoppas jag at morgondagen blir betydligt bättre! 


Mobilbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar