söndag 18 oktober 2015

Nu har jag ....

Nu har jag kommit på vad jag vill bli när jag blir stor :) egentligen är det något jag velat göra länge men sen så la jag idén på is, men idag tack vare att jag träffade S så insåg jag vad jag verkligen brinner för och vad jag egentligen vill göra med mitt liv. Visst jag har fyllt 40 och kanske kanske är det lite sent att komma på vad man vill med sitt liv, men jag startade ju denna bloggen lite för att det är två saker jag brinner för och det är ju fotografering och bakning. Men framåt ska jag försöka att satsa mer på fotografering, för det är ju så kul :) jag ska försöka att ta med mig kameran vart jag än är och kag ska verkligen försöka att ägna minst en dag i veckan till fotografering för det är ju så kul :) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar