fredag 2 oktober 2015

Trött...

Jobbade natten till idag och världen var tvungen att bli räddad så det blev en hel del arbete, så nu är jag trött. Det kan även ha varit så att gårdagens kassa dag satte spår i min sömn också och många tankar for runt i huvudet när jag skulle försöka att sova. Sån tur var började denna dagen fantastiskt bra trots för lite sömn. Frukost på favoritstället med fantastiska vänner är aldrig fel. Och när jag var i affären och veckohandlade hittade jag JULMUST!!!! Julmust är min absolut favorit läsk! Så nu ska vi dricka julmust fram till jul och sen får jag vänta tills påskmusten kommer. Så summan av denna dagen är att den var superbra. Nu ska jag försöka sova lite och njuta av en fantastisk helg. Hoppas att ni får en lila bra helg som jag tänker ha :)
  

Mobilbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar