lördag 10 oktober 2015

Nu har vi checkat in och gjort oss hemmastadd på rummet. Vi bor på 19:de våningen och har en otrolig utsikt. Idag hann vi inte med så mycket i stora staden men ett restaurang besök på Griffins Steakhouse blev det i allafall. Otroligt god mat. Imorgon ska vi försöka vara lite kulturella i stora staden. Jag hade egentligen velat gå på bak-& chokladmässan men jag vet inte om J är så sugen på det. 

Tyvärr så missar vi hela Fs tävlingshelg vilket innebär att hon får sköta sig själv under tävlingen. Mormor kör henne fram och tillbaka men vi är inte där som support. När J och jag bokade denna helgen i storastaden visste vi inte att det skulle vara tävling för F men hon hade tyckte det var kul idag trots att vi inte var där. Så lite av det dåliga samvetet försvann men tyvärr är det väl alltid så att man har lite dåligt samvete när man för en gång skull prioriterar sig själv. 

Nåja, jag hoppas att vi kan komma iväg till bak-& chokladmässan men annars kanske jag får nöja mig med en god fina på stan eller varför inte åka ut i skärgården och sitta på ett mysigt kafé? 




Mobilbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar