torsdag 26 februari 2015

Kakbuffe

En av de få saker som gör att jag blir lycklig är en riktigt god KAKBUFFE! Låter löjligt, men så sant. I mitt riktiga jobb åker vi på en hel del utbildningar och det är mycket som skiljer sig åt när det gäller utbildningarna. En del utbildningar vi åker på är det endast lite vatten och kaffe som det bjuds på. En del bjuder på en torr fralla och en del slår på stort. Man vet oftast vilka som är bra på att bjuda på gott fika. MEN igår blev jag mer än förvånad. Jag var på utbildning på eftermiddagen och tänkte att det blir väl bara en torr liten kaka. Det brukar inte vara jättebra fika nämligen på deras utbildningar. Men till min stora förvåning blev det en kakbuffe. Två stora bord med olika sorters kakor, pajer och tårtor. Så gott, men så mätt blev jag. Sen mådde jag också lite illa.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar