måndag 9 februari 2015

Sportlov

Denna veckan har barnen sportlov. Jag är väldigt noga med två saker....Dels att barnen inte ska gå på fritids på olika lov eller ledigheter som skolan har och att F inte ska vara ensam hemma när det är lediga dagar. Så detta lovet har vi delat upp det lite. J är hemma några dagar och sen är jag hemma några dagar. Men tyvärr var jag inte ledig idag då det var så underbart väder ute. Sån tur var så var det superfint väder igår också och då var jag ledig. Barnen och jag var och åkte pulka och grillade korv. Visst finns det inget godare än grillad korv ute? Älskar det. Så enkelt men så gott....
Vad ska ni göra för skoj på sportlovet????

2 kommentarer:

  1. Hej, vilken super grym blogg du har. Tyvärr måste jag säga en tråkig saka. Texten är väldigt svår att läsa, jag tror att det har med fonten du har valt och storleken. Men annars var din blogg hur grym som helst. Kul med alla bilder du har lagt upp.

    Ha en fantastisk dag

    SvaraRadera
  2. HEJ!! Tack för kommentaren. Har tagit till mig detta och hoppas nu att den är lättare att läsa =)

    SvaraRadera