måndag 2 januari 2017

Nytt år nya förväntningar

 



Med denna bilden vill jag beskriva mitt 2016. Ett år som kanske inte riktigt blev som jag hade tänkt. Jag tänkte nog att jag och Lasse (bruna hästen) skulle ha ett långt och lyckligt liv tillsammans, jag skulle baka mer och att hela familjen skulle vara friska och krya. Tyvärr blev 2016 inte riktig som jag hade hoppats. Men trots att Lasses och min våg skildes åt innan sommaren så fick jag en ny bekantskap. En liten Haflinger vid namn Cilla. Tyvärr har hela familjen varit mer eller mindre sjuka under hela hösten 🤒 vilket har resulterat i att de tankar och mål jag hade under hösten 2016 fick jag lägga på hyllan. Men nu är det ett nytt år med nya förväntningar och nya mål som jag verkligen hoppas att jag kan uppnå. Så kära läsare nu är jag tillbaka med nya recept, nya äventyr och nya inlägg där ni får följa mig och mitt liv ☺️

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar