fredag 6 januari 2017

Kallt men fint....

Nu har kylan kommit till oss. Vi har haft -10 grader som minst under dagen, säkert kallare ändå. Igår var det superkallt. Runt -18 grader på kvällen....Men det har trots kylan varit en fantastisk dag. Tanken var att jag skulle få massa fina bilder på min lilla häst under våran promenad, då snön gnistrade och allting var så fint. Ljuset var perfekt, allting var egentligen perfekt om bara min lilla pålle hade velat stå stilla och posera. Tyvärr var det så mycket annat som var intressant än att stå stilla för att bli fotograferad ute i skogen. Så vi fick ta lite kort i paddocken i stället. Inte lika kul men det blev helt ok. Jag menar vad gör man inte för att få något litet kort på henne?


Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar