söndag 8 januari 2017

Julgransplundring

 


I
dag kastade vi ut det sista av julen. Egentligen började jag redan i vackan men eftersom jag som vanligt har tusen saker att göra på dagarna har det dragit ut lite på tiden. Till saken gör väl också att jag tycker det är lite mysigt med en julgran som tindrar så fint i hörnet i värst vardagsrum. Men igår började jag på allvar att plocka undan julsakerna och för en gång skull vara jag riktigt ordentlig. Jag packade ner sakerna ordentligt i lådorna, röjde lite i garderoben dör julsakerna skulle stå och jag fixade så det bara är att plocka upp dom till jul igen 😃 

Idag beslutade jag mig också för att få iordning Fs rum. Hon har haft samma tapeter sen vi flyttade in i huset det enda som förändrats är lite möbler. E fick sitt rum fixat, dvs ny säng och ommöblerar före jul, så nu ska jag börja med Fs rum! Ny säng, nya tapeter och nytt skrivbord. Ja lite smått och gott. Ska bli skoj ☺️Har ni några projekt på gång?


Kram och puss från mig ❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar