tisdag 7 juli 2015

Sommar och sol....

Nu har jag varit superdålig på att blogga. Fy på mig ;) Men jag ska bli bättre. Bara för att jag inte har bloggat på en evighet betyder det inte att jag inte har bakat, saftat eller syltat =) Detta kommer att publiceras vid ett senare tillfälle....För just nu är vi på en liten semester, eller kanske inte direkt semester, men en simtävling. F har simtävlat hela helgen och nu försöker vi bara semestra lite....Simtävlingen gick bra, men så varmt. Men å andra sidan kanske jag hellre har sol och värme än kyla och regn. E hittade även han saker att hitta på medan vi tittade på tävlingen. Det känns väldigt skönt att ha barn som kan sysselsätta sig själva och som ÄLSKAR att bada. Eftersom det var en utomhustävling så var även utomhuspoolerna öppna vilket innebar att E badade hela dagarna.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar