onsdag 15 juli 2015

Irriterad!!!!!!

Nu har jag försökt att skriva ett inlägg på datorn och försökt att lägga upp en bild på något jag verkligen älskar och det är tårtor. Men min dator krånglar, så det går inte alls som jag vill !! Förhoppningsvis löser jag mitt dataproblem så inlägget kommer förhoppningsvis imorgon el någon annan dag. Så just nu för jag nöja mig med min mobil och göra ett mobilinlägg.

Idag har det varit lite fint väder. Med lite menar jag att förmiddagen och en bit in på eftermiddagen var det lite varmt och så fort solen tittar fram så måste man ju ner till sjön. Både F och E älskar att bada. Dom kan nog bada i vilket väder som helst. Dock hade jag en väldigt sen premiär för att bada. Tycker inte om när det är kallt. Barnen och J hade nog badpremiär i sjön i juni. Men nu är det gjort och vi badade idag efter en härlig joggingrunda....så visst är det rätt härligt att bo på landet och att det är sommar?!?


Mobilbild

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar