söndag 9 oktober 2016

Bak-&Chokladfestivalen

Jag säger bara HERREGUD! Jag var verkligen i himlen idag. En sån fantastisk mässa jag var på! Bak-&chokladfestivalen/mässan var en fantastisk upplevelse och jag blev nog lite startraker ;) såg två stycken som varit med i Dessertmästarna på kanal 5 samt en av domarna. Så kul :) men det som var mest fantastiskt var nog trots allt man kan göra med choklad och allt man fick lov att provsmaka. Jag har nog inte ätit så mycket olika smaker av choklad och olika former av choklad på länge. Vi fick med oss någon form av tryffel och två olika skorpor som var smaksatta. J smakade och åt hur mycket lakrits som helst. Några smaker som han aldrig ätit innan. Tyvärr var det kanske inte så billigt men det var kul att få provsmaka. Jag kan bara säga att jag kommer åka tillbaka till den festivalen/mässan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar