torsdag 8 januari 2015

Jag berättade ju i ett av mina första inlägg om att jag hade två riktigt stora intressen och som jag helst av allt skulle vilja arbeta med om jag fick chansen och det är att baka och att fotografera. Tyvärr kanske jag kom på det alldeles för sent eftersom jag inte arbetar med något av det. Men det roliga är att F har några mål i livet och det är att bli en otroligt bra simmerska, bli en bra fotograf och/eller en designer. Eftersom hon önskade sig en kamera i födelsedagspresent fick hon givetvis en. Nu låter det som om hon är bortskämd men det är hon faktiskt inte. Vi tyckte att det var en bra och inspirerande födelsedagspresent. Så häromdagen var vi ute och fotograferade medan vi gjorde den andra som vi älskar, baka. Degen skulle jäsa så vi gick ut för att fotografera lite....Så härligt ljus. Så fina bilder...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar