lördag 30 januari 2016

Pedant??

Nu är jag lite trött efter att ha haft goda vänner över på middag och mys. Vi åt kanske inte något speciellt, kyckling tikka [recept kommer en annan dag ], och sen satt vi bara och pratade om allt mellan himmel och jord. Riktigt trevligt var det i alla fall :) ibland funderar jag på varför man inte träffar goda vänner lite oftare. Men som vanligt när man träffar vänner blir det lite senare än vanligt och det blir alltid mer disk och lite mer att plocka upp än en vanlig lördag. Något jag tycker är otroligt tråkigt är att vakna till ett stökigt hem efter att ha haft vänner över. Så nu har jag lyckats både diska, tagit hand om all mat och även dammsugit så när jag vaknar imorgon är det rent och fint och jag kan njuta av en trevligt frukost :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar