onsdag 20 juli 2016

Snart semester....

Herregud vad tiden bara springer iväg. Jag har varit dålig med uppdateringar och jag har varit dålig på att baka. Det enda jag bakat den senaste tiden är ett morotsbröd och jordgubbspaj i massor. Känns som om min tid inte finns just nu för varken bloggen eller bakning. 

Vi har dock införskaffat oss massa djur. En liten skeppskatt vid namn Doris och en tyrolerhaflinger vid namn Cilla. Så ni förstår hur mycket tid vi ägnat åt diverse djur. Men nu är jag inne på sista veckan av arbete och jag ska äntligen få lite semester. Då kommer jag försöka fylla frysen och kanske faktiskt rensa ur frysen lite. 


Mobilbild

Jag hoppas att ni har förståelse över mina dåliga uppdateringar men att ni trots detta fortsätter att läsa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar