söndag 24 juli 2016

SEMESTER 😀

Imorgon mĂ„ndag börjar min efterlĂ€ngtade semester! Jag kan inte förstĂ„ vad som hĂ€nde nĂ€r jag bytte jobb förra Ă„ret. Ända sedan barnen var smĂ„ sĂ„ har jag haft minst 7 veckors semester. Kanske inte alltid sammanhĂ€ngande men Ă€ndĂ„. Sedan förra Ă„ret har jag "bara" haft 4 veckors semester och dessutom detta Ă„ret har jag sen semester. FörstĂ„r inte hur detta har gĂ„tt till. Men nu verkar det ju i Allafall som om det blir fint vĂ€der.

Vi inleder min semester med att bo i ett "torp"/hus/stuga i Blekinge. Det Ă€r ett hus som tillhör J's mormor och morfar. Jag skulle nog kalla det hus men J och hans familj har alltid kallat det för "torpet". Vi kommer Ă€gna hela veckan Ă„t massa sol och bad och umgĂ€nge med hans bröder och kompisar som bor hĂ€r nere. Det positiva Ă€r att vi bor "sjĂ€lva" och inte bor hos hans bröder utan vi kan sköta oss sjĂ€lva 😀

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar