fredag 22 juli 2016

Äntligen sol!!

Nu har äntligen sommaren kommit, lagom till min semester ☺️. Jag hade min "lugna" vecka denna veckan vilket innebär att jag "bara" jobbar en natt. Så egentligen smygstartade jag min semester i torsdags. Så skönt. I går var vi bortbjudna på lite grillning. Riktigt gott var det. Kött, en god sallad och en härlig potatisgratäng. Jag var faktiskt riktigt hungrig när vi kom dit då hela min torsdag hade inneburit att jag hjälpt till med att få in höt till hästarna, så jag kände att jag med gott samvete kunde äta massor 😉

Idag fortsatte det fina vädret och vi har bara slappat och njutit av det härliga vädret. Varit och badat vid olika sjöar men eftersom F erbjuds extra träningar så var vi faktiskt inne i stan en sväng och medan hon tränade fick E hoppa i hopptornet. Och idag vågade han hoppa från 7:an. Och han var så lycklig! Hela han log och han hoppade om igen ☺️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar