tisdag 6 juni 2017

Tid.....

Jag förstår inte vart tiden försvinner...Jag har i och för sig min "jobbiga" jobbvecka nu men ändå. All tid jag har tänkt att jag ska göra så mycket med bara försvinner och det slutar med att jag kanske inte gör så mycket som jag borde. Hela helgen har gått åt till att ÄTA...vi firade världens bästa student i fredags [kort kommer😅] och det var så mycket mat och så mycket gott att äta att jag rullade fram efter det firandet, sen så var vi på mysig förlovningsfest/grillfest på lördagen som innebar ännu mer ätande. Massa gott att äta i alla fall...Så helgen bestod av att ÄTA. Men vad gott det var...Sen upptäckte jag att brödet var slut så det fick allt bli att slänga ihop lite bröd. Jag har kommit fram till att det är så lätt att göra olika former av limpa. Bara att slänga ihop alla ingredienser, låta jäsa och sen bara in i en form. Jäsa och in i ugnen. Så lätt. Jag som alltid tyckt att det verkar så jobbigt och så svårt. Men ett hett tips är att testa och hitta ett bra recept och vips så har du en limpa 😎

Nu har jag dessutom lyckats göra klart alla bilder från min fotografering för ett tag sedan. Hade faktiskt glömt av det lite då jag haft alldeles för mycket att göra den senaste tiden. Men nu är dom klara och ska skickas imorgon. Så jag hoppas att uppdragsgivaren blir nöjd 😊



Kram och puss från mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar