måndag 6 april 2015

Rena fönster....

Vilket härligt väder det har varit hela helgen, men fint väder med massor med sol innebär också att all skit syns. Mitt hem har tyvärr inte skötts på bästa sätt den senaste tiden. Har inte riktigt hunnit. Men jag har stört mig på att det har varit dammigt i bokhyllorna, dammigt inne i mitt vitrinskåp. Så igår när jag stört mig tillräckligt länge på det tänkte jag att jag dammar lite i väntan på att grillen ska bli tillräckligt varm. Och det ena ledde till det andra. Så idag påbörjade jag projekt städa ordentligt i hela huset....Eller jag vet inte vad jag kallar det egentligen. MEN mitt skafferi blev ordentligt städat igår och idag putsade jag fönstren i vardagsrummet och dammade och slängde massa skit som legat i bokhyllorna. Så nu är jag trött, men nöjd.

Bild från jullovet 2014/2015....
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar