onsdag 27 september 2017

Det där med skärpning 😂

Ja det där med skärpning och vara duktig på att blogga gick ju så där 😂men jag vill så mycket, har så lite tid och ibland blir mina ambitioner större än vad jag klarar av. Men så ser tyvärr livet ut tror jag 🙄jag menar hur många har inte siktat mot stjärnorna men inte nått ända fram?

Nåja, idag var det tydligen studiedag för E, vilket jag helt hade missat. En förvirrad och stressad mamma. Men det löste sig ju i allafall. Han är ju rätt stor så han klara ju av att vara hemma själv medan jag uträttade det jag brukar göra på morgonen. Tyvärr fick lunchen bli en improvisation vilket resulterade i att jag åkte och köpte frysta köttbullar och makaroner..... kanske inte världens lyxigaste lunch men det gick ner. Jag tror nog att jag hade mer ont av det än E. Mina barn älskar halvfabrikat och köpebröd, men det är för att vi så sällan har halvfabrikat och köpebröd, till barnens stora besvikelse. Jag vill absolut inte låta redig på något sätt men jag försöker verkligen göra saker från grunden. Vissa saker blir bättre och andra saker blir lite sämre....
Näpp, nu ska jag fortsätta röja här hemma lite och sen till stallet och mysa med det bästa som finns 🦄 ha en riktigt bra dag där ute ❤️

Kram och puss från mig ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar